Testi: Miten hyvin huolehdit omasta hyvinvoinnistasi?

Miten hyvin huolehdit omasta hyvinvoinnistasi?

Tee testi ja saat tietää, miten hyvin huolehdit itsestäsi. Tiedätkö jo, mikä auttaa sinua voimaan hyvin? Tai voitko tehdä asioita paremmin? Testi kertoo, millaiset elintavat sinulla on. Saat tietoa ja vinkkejä, miten voit parantaa hyvinvointiasi.

Voit vastata aivan rehellisesti. Sinun ei tarvitse kertoa nimeäsi tai sähköpostiosoitettasi, kun vastaat. Vain sinä näet vastauksesi ja testin tuloksen.

Aloita testi

Tutustu myös Ammattiosaajan työkykypassiin. Saatatavilla selkokielisenä.

Tämän testin ovat tehneet Smart Moves -hanke ja SAKU ry. Kiitos yhteistyöstä Ehyt ry sekä MIELI Suomen mielenterveys ry.

Selkokeskuksen myöntämä Selkotunnus

Päivitetty: 22.5.2026

Jaa: